Arbete inom socialförvaltningen

Dam

Söka arbete som timvikarie inom Socialförvaltningen
Bemanningsenheten är en central enhet inom Socialförvaltningen som ansvarar för rekrytering och tillsättning av alla timvikarier för vård och omsorg samt stöd och service inom Melleruds kommun. Som vikarie hos oss har du en viktig roll att fylla för våra verksamheters dagliga arbete och funktion. Eftersom vi försöker ge en så god service som möjligt, till såväl brukare som verksamheter, sätter vi ett högt värde på både flexibilitet och ansvarstagande hos alla som jobbar hos oss.

Att arbeta på Bemanningsenheten innebär att du jobbar som timavlönad vikarie vid behov, exempelvis när någon är sjuk. Du är anställd av Bemanningsenheten men utför ditt arbete på någon av våra enheter runt om i kommunen.

Vi söker ständigt efter nya kompetenta medarbetare, här nedan kan du skicka in din spontanansökan för att jobba som timvikarie inom vård och omsorg samt stöd och service i Melleruds kommun.

När du söker en tjänst inom Socialförvaltningen önskar vi att du lämnar in ett utdrag ur belastningsregistret. Du kan enkelt beställa ditt utdrag på polisens hemsida via den här länken: Belastningsregistret - begär utdrag 

Kontakt

Bemanningsenheten
E-post: bemanningsenheten@mellerud.se
Telefon: 0530-180 78

Öppettider måndag – fredag: klockan 6.45-16.00
Lunchstängt klockan 12.00-12.30

Sidan uppdaterades 28 februari 2024